Main Menu

Локалізація та інші ключові етапи для глобального розширення вашого бізнесу

Стати глобальною компанією може здатися непосильною ціллю, яку буде важко досягти. Проте, з такою кількістю іноземних компаній та виходом на новий ринок, міжнародний бізнес може стати найкращим кроком для випередження ваших суперників. Хоча є багато міркувань щодо глобалізації, включаючи важливий в кінці кінців підхід до локалізованих комунікацій, результат буде вартим того. За допомогою ретельного дослідження та планування, ви можете продавати свій продукт чи сервіс у всіх частинах світу.

Тут ви знайдете декілька порад, які допоможуть розпочати розвиток вашої стратегії глобалізації:

Знання вашого цільового ринку

Одним із найважливіших кроків у реалізації глобального плану це достатня кількість часу для того, щоб зрозуміти ринок вашого бізнесу та спробувати вийти на нього. Разом з дослідженням того, чи буде ваш продукт успішний у цьому регіоні, важливо ретельно розглянути підхід, щоб запевнитися, що ваш бізнес розробляється для кожного аспекту, включаючи культурні нюанси та образність. Вивчення вашого регіону на початку процесу глобалізації допоможе визначити, як найкраще піднести ваш продукт та надати підтримку новим клієнтам. До того ж, якщо ви звернетеся до експертів цієї справи, це може забезпечити вам впевнений підхід до ринку.

Проведіть детальний аналіз конкуренції

Разом з розумінням ринку, важливо приділяти більше уваги як місцевим, так і світовим конкурентам. Аналізуючи конкуренцію, слід врахувати такі питання:

Чи є потреба, що не виникала раніше, яку ми можемо задовольнити?

Яка наша перевага перед конкурентами інших видів бізнесу у цій індустрії?

Наскільки цінна пропозиція наших основних конкурентів?

Які послуги пропонує бізнес конкурентів, які не надаємо ми? Наскільки необхідні ці послуги і чи можемо ми також їх надавати?

Локалізувати ваш підхід

Локалізація це важлива частина успішної стратегії глобалізації, що може мати величезний вплив на те, як добре ваша компанія буде вести себе на міжнародному ринку. Укладаючи договір з надійним мовним партнером для локалізації усіх комунікацій, ваш бізнес може бути точним у кожному аспекті регіону, що береться до уваги. Залучати культуру регіону це щось більше ніж переклад вмісту для веб-сайтів та додатків; це означає зосередитися на висловленні думки, термінології, ознаках та культурних переконаннях, щоб досягти чіткої регіоналізованої присутності. Враховуйте те, що перекладена рекламна кампанія може бути прийнята в якісь частині світу, але нести в собі зовсім інше повідомлення в іншому місці. Так як кваліфікований мовний партнер розуміє різницю між регіонами та культурами, це дасть змогу вашому бізнесу подолати міжнародні відмінності та успішно досягнути цільових ринків.

Говори мовою регіону

Поряд із локалізацією, точний переклад є також необхідним для залучення клієнтів на світовому ринку. Пропонуючи ваш он-лайн та мобільний вміст на декількох мовах, ви можете охопити набагато більше аудиторії; проте точність мови є важливою. Враховуючи те, що 54% користувачів, коли приймають рішення про покупку, надають перевагу місцевій мові, не зважаючи на ціну, робить точний переклад невід’ємною його частиною.

Так як і локалізація, буде корисно для вас звернутися за допомогою до мовного партнера аби отримати високоякісний переклад. Мовні експерти Ulatus мають досвід перекладу в середньому 10.4 років, роблячи команду особливо кваліфікованою, для того, щоб допомагати компаніям користуватися багатьма новими ринками.

Сконцентруйтеся на побудові міцних відносин

Один із найефективніших кроків вашого бізнесу, який необхідно зробити, це налагодження відносин та довіри на ринку ще до початку випуску вашого продукту. Щоб бути успішним у побудові міцних відносин, слід почати з відвідування регіону, краще навіть не один раз, для того щоб знайти декілька ключових людей, яких можна залучити до цього. Не варто недооцінювати зустрічі віч-на-віч. Інші міркування включають в себе:

  • Спілкуйтеся з новими світовими клієнтами, шукайте їх вклад та враховуйте їх думки.
  • Встановлюйте лише ті очікування та терміни, яких ви можете досягти.
  • Будьте зрозумілими та відкритими з людьми того регіону, в якому ви плануєте свій бізнес.
  • Запровадьте внутрішній альянс команди, який допоможе покращити відносини.
  • Розробіть свою маркетингову стратегію, фокусуючись на локалізації.

З такою кількістю доступних маркетингових каналів, вибір найкращої комбінації для регіону може стати складним завданням. Хоча є декілька ринків, які більше користуються он-лайн та мобільними варіантами, є багато областей, які надають перевагу друкованим матеріалам чи подіям. Як частину пізнання цільового ринку, досліджуйте маркетингові стратегії для цього регіону. Та навпаки, думайте наперед; не припускайте одразу те, що регіон не відкритий для нових методів маркетингу лише тому, що раніше працювала інша стратегія. Суть полягає в тому, щоб зосередити увагу на те, що буде найбільш ефективне на ринку.

Хоча розширення вашого бізнесу на світовому ринку може бути непростим, зберігайте думку про те, що можливості росту приголомшуючі. Зосередьтеся не тільки на загальній стратегії, але й на, здавалося б, незначних деталях, які можуть мати велике значення. Зрештою, враховуючи, що 75% споживачів будуть краще купувати продукти на їхній рідній мові, час «глобалізуватися» настав.








Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *