Main Menu

ТМ «Ласунка» і Оля Полякова знають, як зробити українців щасливішими

Провідна компанія-виробник морозива в тандемі з Олею Поляковою продовжують дарувати людям позитивні емоції. Спільно вони випустили новий рекламний відеоролик, що дозволяє донести цінність продукту до широкого загалу.

У креативі продемонстровані всі складові справжнього щастя: посмішки, радість, хороша погода, дитячий сміх і, звичайно, смачний ріжок «Гран-Прі» від ТМ «Ласунка». Адже саме морозиво – незамінний атрибут літа, з ним асоціюється відпочинок, море, безтурботність і відмінний настрій. А ще десерт допомагає організму виробляти ендорфіни – гормони щастя, яких гостро не вистачає українцям у світлі подій останніх 2 років.

Крім того, «Ласунка» однією з перших почала виробляти ріжки з великими шапочками зверху. Значна вага морозива (155 г) дозволить покупцям повною мірою насолодитися улюбленим десертом. А шоколадний шар, що покриває ріжок зсередини, додасть смаку яскравості. Тож завітайте на https://lasunka.com/ та оберіть свій смак «Гран-Прі».

Основна місія компанії – зробити людей трішки щасливішими. Це особливо актуально в такі непрості часи. Спробуйте і ви знайти свій ідеальний смак щастя від ТМ «Ласунка»!








Related News

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *