У Камелоті відбудеться Бізнес Прорив «Customer Service 2019. Інновації та тренди»

Готові підкорювати нові вершини сфери обслуговування клієнтів та збільшувати прибутки?
То запрошуємо 28 вересня на Бізнес Прорив «Customer Service 2019. Інновації та тренди»:
8 спікерів-експертів зі всієї України та країн СНД;
тільки практичні кейси (ніякої води);
до 100 учасників – представників малого та середнього бізнесу туристичної та автомобільної галузі, медицини та б’юті-індустрії, HoReCa, виробництва тощо;
2 дискусійні панелі за участі 6 експертів та зареєстрованих учасників;
можливість отримати інноваційний досвід та почути вирішення складних бізнесових проблем від практиків та професіоналів.
І традиційно – дегустація ігристих вин, розіграш призів від партнерів, а також багато-багато нетворкінгу, спілкування та обміну досвідом..
Усі виручені кошти будуть спрямовані на забезпечення медикаментами Чинадіївського дитячого будинку.
Не пропустіть можливість стати учасником найбільшого бізнес-заходу в Закарпатті!

Дата: 28 вересня 2019 р
Час: 10:00
Місце: Hotel Kamelot Resort & SPA, Ужанська, 28, Ужгород
Реєстрація:
https://www.biznesproruv.com/
+38 (066) 393 2 555
Related News

Особливості монтажу, ужгородців навчатимуть інтерв’ю
Хочеш запросити Біллі Айліш на інтерв’ю у свій хаб?Тоді гайда вчитися робити якісне інтерв’ю вRead More

Воркшоп BUR•LAB в Ужгороді
Знайомся з Хакатон BUR•LAB Це одноденний тренінг для волонтерів БУРу, які мають бажання розвиватись вRead More